Oct 26, 2011

aku x nk ade lg dgn kau wahai perasaan!!

aku takot nk ade ngan kau wahai perasaan...aku cbe nk ade ngan kau,,tp sbb kau aku jd sdih..aku nk buang kau smpai ke lautan api yg tgh mnyala pnas gler tuh..nnt jgn dtg lg dlm hdup aku tau...ckup la aku ade kwn2 aku, ade fmily aku, sdra2 aku...yg penting aku ade Tuhan aku, yg aku blh mngadu nasib aku...huhuhu ^__^..
Perasaan 2 kdang2 wt kte hepy,,yg heppy 2 wt kte x ingt dunia,,,cm dlm cte dlu2 2,,'dunia ini ana yg punye' hahahahah....tp prasaan 2 blh bunuh hati kte tau klau kte kcewa atau sdih..jd,,,,utk mngelak dri sume 2,,kte kne pndai kwal sang HATI kte tau...die kne di pjuk,, di belai n blablabla...jgn ingt prasaan bole kuasai hati kte,,,sbnrnye kte yg brhak kawal hati kte...bru la kte x kecundang....jgn slalu mrah2, sdih2,, jgn slalu jd api,,,lbih baik kte jd air atau ais yg boleh sejuk..nk2 jd limau ais,,,sdap pn sdap..nk2 minum time ari panas...bole hlang pnas kte tuh...hehheheheh...renung2 kn dan slamat beramal... ^_^

No comments: