Nov 2, 2012

~knal dri kamu se kenal2 nya dahulu~

ya, sy mngaku, saya masih mencari2 siapa diri sy sebenar..
klau kamu dh thu diri kamu sbnar nya tu, kamu x kn berkelakuan buruk mcm ur old history dgn hanya sifat amarah yg wujud dlm hati kamu. amarah yg x boleh nk kawal oleh hati dan fikiran,, perception org kt kamu dh lain tau, mungkin kamu x sedar, org lain yg sedar..masyaAllah..
sedih dpt tahu org2 yg berhati mcm tu..siapa pun kamu bg sy, hanya saya dan Allah je tahu..x perlu di luahkan atau bg tau kt org.keikhlasan sbnarnya wujud klau hormat dri sndri dan org lain..

jujur sy katakan, klau di beri peluang utk jd HARI, saya akan jd hari ESK dan x nk jd hari SEMALAM..sbb hari ESK xkn pernah hilang di dunia ini melainkan tibanya hari AKHIRAT, sy sentiasa mahu kehadapan,, sy nk lupakan apa masalah sy, sy nk lupakan sejarah silam sy, sy nk lupakan kekecewaan sy.. nk jadi kan bende tu sume sbgai jalan utk betulkan diri saya kerana saya tahu sy seorg yang HINA disisi Allah~ subhanallah.. :'(

2 comments:

Anonymous said...

Asul said :
yup.. wat a nice post..

masalah mengajar kita menjadi lebih matang..

fikarkan smuanya sebgai (a gud luck) walaupun benda tu negatif..
nnti kita dapat tersenyum seluruh masa..
sbg contoh.. dalam exam ak x dapat jawab soalan.. tpi ak ketawakan diri ak.. padan muka ak x bljar betoi2.. then ak tersenyum.. hahaa..
harap kamo disana faham apa y tersirat dalam penulisan ini.. ^_^v

...putih itu white... said...

hahahha...thanks melawat blog yg serba kekurangan nih...
semoga kita sama2 dirahmati Allah selalu.. :)