Sep 14, 2012

~tolong khabarkan pada jodohku~

tolong beritahu jodoh ku, aku ada beberapa pesanan untuknya,
tolong beritahu jodoh ku,cinta agung lg suci dalah cint dri Nya,
tolong beritahu jodoh ku,cinta pd manusia blh buatnya lupa
tolong nasihatkn jodoh ku, jgn mencintaiku lbih dri yg maha Esa
tolong nasihatkn jodoh ku,jgn merinduiku lbih dri Maha pencipta
tolong nasihatkn jodoh ku,jgn mendoakan ku lbh dri ibu bapanya
tolong katakan pd jodohku, dahulukan Allah krn disitu ada syurga
tolong katakan pd jodohku, dahulukan ibubapanya krn ditelapak itu syurganya
tolong katakan pd jodohku, dahulukan yg wajib kerana itu jln hendak ke syurga
tolong ingtkan jodoh ku, aku terpikat krn imannya bukan paras rupanya
tolong ingtkan jodoh ku,aku lbh mencintai zuhudnya bukan hartanya
tolong ingtkan jodoh ku,aku menyayanginya kerana budi bahasa nya
tolong tegurkan jodohku, bila beliau mula mengagungkan cinta manusia
tolong tegurkan jodohku, bila beliau mula tenggelam dgn angan-angannya
tolong tegurkan jodohku,andai nafsu mula menguasai fikiranya
tolong sedarkan jodohku, aku milik Maha Pencipta
tolong sedarkan jodohku,aku masih milik keluarga
tolong sedarkan jodohku, tanggungjawab besar pd keluarga
tolong sabarkan jodohku, usah ucap cinta andai cita2 belum tercapai
tolong sabarkan jodohku, usah dekati diri ini krn bimbang dri terlalai
tolong sabarkan jodohku, usah bimbang tentang jarak antara kita
tolong pesan pd jodohku, aku tidak mahu mnjadi fitnah besar pd dirinya
tolong pesan pd jodohku, aku tidak mahu mnjadi punca kegagalannya
tolong pesan pd jodohku, biarlah Maha Pencipta menjaga dirinya
tolong khabarkan pd jodohku, aku mahu melihat dia berjaya dlm cita2 nya
tolong khabarkan pd jodohku,aku mahu dia jd penyokong kejayaan ku
tolong sampaikan pd jodohku, aku mendambakan cinta suci dan luhur darinya
tolong sampaikan pd jodohku, mencintaiku krna Allah tidak ternilai harganya
tolong sampaikan pd jodohku, hubungan ini akan terjaga selagi dia menjaga hubungan dg Maha Kuasa
tolong sampaikan pd jodohku, kerana aku tidak mampu memberitahunya sendiri

::siapakah jodohku? dimanakah dia berada? hanya Allah yg tahu..hanya kpd Mu aku berserah akan jodohku.sampaikan pesan ini kepadanya walaupun aku masih blm mengetahui siapa jodohku. Insyaallah jodoh ku, satu hari nnt dgn izin Allah, kita pati akan bertemu jua..

salam sayang dari::penunggu yg setia ^__^

No comments: