Nov 25, 2011

..tentang dulu2...^_^

al kisah (sebuah cte yg x brape nk best)dulu aku cm laki,,,terbang sane,,terbang sni,,panjat sane, panjat sni,,tembak sane, tembak sni,,gigit sane gigit sni..wahahaha...pada satu ari kt uma,,,kt blik aku ade katil dua tingkat..adik aku tdo kt atas,,aku lpe adk aku yg mne,,tp yg penting nye adik aku la,,tgh nyenyak duk tdo,,tetibe dgr bnda jtoh...kedebukk!!!aiyyo,,,adik aku jatohh!!!waahahahah,,,pe lg,,,mnanges laa.hhhuuuaaaa...mcm kamben bunyi nye...pas 2,,,aku da lpe da cte slanjut nye...beberape hari kemudian,,konon nye nk bermanje nga adik aku(maryam),,time 2 umo die stahun jagung lg..xskola lg,,aku lbih kurang darjah 3 cmtuh,,,sruh la die sikat kn rambut aku,,,smbil layan sejuk malam...sambil2 sikat,,sambil2 ikat rambut...cute kn2..heee,,,skali aku tertdo,,lpas bgun,,,aku rse plik,mne la adik aku pegi ni,,rpenye da pg la..ok,,aku bgun tdo,,lalu je kt cermin kt blik tuh,,adddoooooiiiii!!!muka aku!!!!habes di conteng pakai gincu,,,di buat nye eye shadow,blusher pakai lipstip,,,ape pnye bengap nye budak...hahahaha..da la rambut die wt tocang cam jin aprik..wahahaaha..xpe,,2 sume knangan time kecik2...

al kisah konon nye nk tolong org buta time umo darjah 3 gak....pada suatu pg yg hening,,ku kayuh basikal ngan semangat skali,,,ronda2 satu tmpt aku duduk tuh,,skali ternampak mak cik yg buta tgh jln cross the road,,,ku dekatinya dgn niat untuk mnolong,,dgn bangga ku mnanya,,makcik nk ke mana makcik???lantas makcik 2 jawab,,nk g umah mokcik joh(dh lame mninggal) aku trus mmbalas nya dgn bangga skali,,, eh,ade ke nme org tu kt kmpong ni,,,stahu sy xda...(pehal la bengap sgt aku time tuh,,pdahal ade,,blakang uma nenek aku je)...makcik 2 tnye lg,,,ni kampung alor pasir ke,,,aku jwb ye...makcik 2 x puas ati,,,sruh aku bawak die g umah 2 jgk....aku pn blas ngan marah nye,,makcik xcye,makcik g sndri la(jahat gler),,,pas tu nmpk ade kte brenti kt makcik 2,,aku ingt kete 2 nk langgar,,upenye makcik 2 mak kpd bdk kt kampung aku...wahahahahahaha


al kisah kt skolah time darjah 3,,,cikgu xda kt klas,,,aku pngai cm jantan,,,lompat situ,,lompat sini(dh cm monkey pn ade),,kwn laki kt klas aku 2 ingt aku takot ngan ular plastik,,dlm diam2, die bg ular 2 kt aku,,die tros lari cm nk trcabut sendi,,,skali aku gelak cm nk pecah anak tekak,,,aku ckp 'wei,,xtakot pom ular neh,,,aku blh gigit ular neh,,xcaye tgk la' dgn xda prasaan malu,,aku gigit ular 2..hahahaha..smpai sume bdk lari...last2 ade bdk report kt guru kelas aku(umi aku yg mngajar time 2)..then balik uma kne marah...wahahahahah

2 adalah kisah aku time kecik...begitu nakal dan degil yg xreti org nk ajar dh,,,tp alhamdulillah,,besar dh x mcm dlu2 lg..heeee

No comments: