May 10, 2012

~dia adalah bukan dia~

sory skali lg trpaksa cemarkan blog ni dgn ayat2 jiwa yg sengal, n blablabla...
ya! dia bkn dia...dia 2 mksud aku,,emmm dia lah!ahhaha ^__^
mmg btl pon die bukan jodoh akuh!jauh sama skali TIDAK..
wahai hati,,,jgn nk menafikan lg..mmg terbukti cra aku lain,n cara dia lg la lain..mmg x ditakdirkn la tuh..
tp bla trtengok gambo dia,,,alamak aihh, hati ni nape degil sgt ah???aku rantai letak dlm kandang bru thu!
kn mulut dh cakap kt hati,,ko hanyalah untuk suami ko!jgn nk mngada plak...tggu je la,,bia la nk janda smpai ke tua pon..wahahaha(mitak jauh la)
tp,,,,,aku slalu seksa hati nih!kesian hati...aku biarkan dia sorg2 kt dlm tuh...xde pon teman die..slalu je dgr die nanges..kesian....huuuuuuuuu ;'(
rmai org kt umah aku ckp,,,arnab aku pn perlukan pasangan,,crikan la pasangan tuk die..alaaahhh,,,wt pe nk cari,,sdangkan aku pn sorg2...hahahah..bru la adil kn NIA(nma die nia la)
 xpe lah hati,,ko tggu je,,klau da tiba masa yg btl2 sesuai,,ada je calon,,trus kaw_n..jgn memilih...sape2 je mas_k,,trima je..hahahahahaha.kne privasi sket...maluuu -___-''
tp die sunyiiiii...sgt2 sunyi....die perlukan teman dlm hari2 die...tpkn kawan kn rmaiii,,kwan ngan teman lain laaa..teman ni specialization sket.wahwahwah~
wahai dia,,,dtg la teman si hati ni...kesian die dh lama benor die sunyi..klau bole bekulat,,lama dh bekulat..
wahai izzah,,ko jgn seksa hati lg ye..ksian die...cri la yg btl2 sesuai utk teman die..jgn nk demand sgt la ye..simple je..janji die PAHAM kau.xpayah letak cri2 idaman sgt ye..meluat plak..mcm MEMILIH..hahahaha
ok,berlaku lah adil dgn si HATI ye..xpe,, ALLAH maha mengetahui isi hati kau wahai izzah..slalulh brsujud kpd Nya..mudah2han dpt yg terbaik,,insyaAllah..amin...

No comments: