Oct 15, 2012

~semua adalah kehendak Allah dan mukjizat Nya~

allahurabbi...
begitu berat ujian dtg...ampun kan aku jika ade keluhan di sebalik ujian yg Engkau turunkan utk aku ya Allah..kuatkan imanku..permudahkan urusan ku Ya Allah,..aku ingin jadi hamba Mu yg taat pd agama Mu ya Allah.. :'''(((
ya Allah Ya Tuhan ku,ampunkan dosa ku walau sebesar zarah pn..setiap hari aku melakukan dosa pd Mu ya Allah..sungguh aku x kuat..kurniakan jlan penyelesaian yg dpt aku kembali ke jln Mu yg abadi..
jika di hari ini, di saat ini adalah masa terakhir ku,,ampunkan segala dosa yg pernah aku lakukan pada ibu bapa aku,,sesungguhnya aku amat sygngi mereka Ya Allah...izinkan aku membalas jasa mereka seblm masa terakhir aku itu ya Allah..izinkan aku kucup pipi mereka dan ingin mereka tahu bahawa aku adalah anak yg mereka banggakan dan x kn jumpa di mana2 pelusuk dunia..demi Allah aku sedang menitis air mata terkenangkan mereka di saat ini..Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,,panjangkan umur mereka ya Allah..:''((

ya Allah ya Rahman, ampuni dosa aku jika aku pernah melukakan hati sahabat2 aku ya Allah..hati ini hanya Mu sahaja yg tahu, setiap perlakuan ku yg x baik tu adalah tdak di sengajakan dan aku tidak maksudkan nya..ampuni dosaku jika mereka terluka kerana aku..sesungguhnya aku hanya hamba Mu yg lemah..ampuni dosa aku jika aku sudah melukakan hati seorang sahabat yg ingin berbuat baik kpd ku..ampuni dosa ku jika aku telah melukakan hati org yg menaruh harapan utk mencintaiku..sesungguhnya aku tidak bersedia lg ya Allah..Engkau kabarkanlah pd mereka melalui mukjizat Mu bahawa hamba Mu ini ingin mencari keredhaan Mu ya Allah, ingin mencari cahaya syurga Mu, ingin menjadi ahli syurga Jannah Mu, ingin berada di bwah lindungan Mu..insyaAllah..amin ya Rabbal al amin...subhanallah :'''(((

No comments: